Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~monolight | użytkownik

imię i nazwisko adressopot zarejestrowany10.12.2011 @18:45:09 ostatnio na stronie07.03.2012 @22:14:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze78 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Madzia94    07.01.2012 @14:39:18
tak, wiem, ale mimo to wolałabym jednak usłyszeć słowa krytyki przekazane w bardziej kulturalny sposób
_______
uwalniam swoją wolę. zaczynam nową drogę. w miejsca, których nie ogarnie myśl.`
~Madzia94    07.01.2012 @09:58:06
wydawało mi się, że tutaj wyraża się zdanie w kulturalny sposób, nie używając sarkazmu.
pozdrawiam
_______
uwalniam swoją wolę. zaczynam nową drogę. w miejsca, których nie ogarnie myśl.`
~Pinka04    30.12.2011 @15:38:12
hmmm czemu nie lepszy ;p poprostu to była chwila i tak wyszło ;p
~pinka44    30.12.2011 @13:54:16
o boze !rozśmieszyłes mnie. Przejrzyj sobie moje obrazy to wtedy własnie zobaczysz prawdziwa wrażliwosc ) a to ze jestem mloda to własnie wielki plus bo mam duzo czasu by wlasnie sie uczyc, z Twoich prac narazie nie mam sie czego nauczyc
~pinka44    30.12.2011 @13:30:32
to moje hobby nie zawód wiec mnie w ten sposób nie oceniaj. Moze jak zacznę sie uczyc profesjonalnej fotografii to sobie inaczej porozmawiamy, jak narazie mi to wystarczy, bo jak pisałam to HOBBY! nie zawód ale widze ze jestes cięty nie tylko na mnie nieźle
~kazikdaria    30.12.2011 @01:06:49
no więc właśnie
_______
Zajrzyj też do mnie ;>
~AcheronWKR    30.12.2011 @00:51:22
W takim razie po co zaczynać wątek, skoro się nie ma zamiary go dokończyć... ewentualnie trzeba było od razu bardziej rozwinąć myśl, aby zaoszczędzić na czasie
_______
"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven." Such is the Rule of Honor.
~AcheronWKR    30.12.2011 @00:47:01
W takim razie w jaki sposób straszy ?
_______
"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven." Such is the Rule of Honor.
~AcheronWKR    30.12.2011 @00:44:24
A jakieś większe rozwinięcie myśli ? Ogólnie zamysł był taki, stąd też rozmazany makijaż
_______
"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven." Such is the Rule of Honor.
~AcheronWKR    30.12.2011 @00:41:01
Czemu niekorzystne ?
_______
"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven." Such is the Rule of Honor.
~kazikdaria    30.12.2011 @00:35:05
dokładniej co po prawej :>
_______
Zajrzyj też do mnie ;>
~kazikdaria    30.12.2011 @00:31:46
gdzie niby?
_______
Zajrzyj też do mnie ;>
~RainDanceMaggie    29.12.2011 @20:08:36
czasem jest zbędna, przynajmniej tak mi się wydaje. Ale dzięki.
~Skeleton    27.12.2011 @09:39:11
to wysmianie bylo zbedne. w sumie dzieki.
aa, i tamto chyba nie bylo przepalone, chociaz moze. w kazdym razie moj blad, bo uzylem gradientu, a sam tego nie lubie. wole normalne czb, a tu nie bylo jasniejszych obszarow, tylko szarosc. w kazdym razie dzieki ;D
~anies1976    26.12.2011 @15:44:51
dzięki za komentarz. Takie próby
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt